torsdag 27 december 2018

Ny DT-medlem - Pillan

Hej!

Äntligen är det min dag att få presenter mig! Det är en ära och jag är så glad att ha fått en plats i det här härliga designteamet och jag hoppas på att få kunna inspirera er med det jag gör.

En del av er har kanske redan tidigare i december sett kort här från mig, jag kunde inte låta bli utan att tjuvstarta ;)

Jag heter Pernilla - men i scrappsammanhang kallas jag för Pillan - och jag bor i Kalmar.


Jag började göra kort 2010 och blev sedan fast i denna underbara hobby. Intresset av att pyssla på ett eller annat sätt har alltid funnits hos mig, men scrapbooking har gett mig så otroligt mycket... Många nya vänner och må-bra-känsla bland annat.

Gör oftast kort och håller dem då mestadels ganska enkla utan massor av dekorationer. Vill att motivet ska vara i fokus.

Jag började färglägga lite med Copic 2014 och gick då också kurserna för Christina. Älskar att sitta och färglägga och kunna släppa alla tankar på annat och bara koppla av. Tiden försvinner helt för mig då... och eftersom de två barnen har flyttat hemifrån har jag i stort sett tid när som...

Några färgkombinationer jag gärna använder är:

Blått - B00-02-05
Rosa - R81-83-85
Grönt - YG61-63-67

Här är några kort jag gjort tidigare i år







Min blogg hittar ni här: Pillans kort och pyssel
Instagram: pillans.pysselsida

Vi ses snart igen! Kram från mig ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar