fredag 28 december 2018

Ny DT-medlem - Christina S

Hej allesammans!

Till sist är det äntligen min tur att få lov att presentera mig. Jag är så glad att jag har fått
äran att vara med i designteamet tillsammans med dessa fina tjejer.

Jag heter Christina Svensson och bor i Svalöv.



Jag har alltid gillat att pyssla och att skapa saker, därför utbildade jag mig till dekoratör, och jobbade som sådan i fem år. För ungefär tio år sedan, började jag att göra kort på allvar, både med och utan målade bilder. Fast det var inte förrän jag testade på Copic och gick kurserna ledda av Christina, som jag hittade rätt medium att färglägga med. Nu är jag fast.

Jag gillar det romantiska, har ofta blommor, spets och andra dekorationer med på kortet.
Färger som jag brukar använda är:

 RV91,93,96,
 B91.93,95,97,99
 W0,1,2,3,4,5






Jag har en blogg som ni gärna får besöka : schottistina.blogg.se
Jag har även ett Instagramkonto som ni också gärna får kolla in: tinas_kort


Jag ser fram mot en härlig tid här i bloggen och jag hoppas att jag ska kunna inspirera många med mina alster.

            Vi syns

           Christina S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar