tisdag 16 juli 2013

Rosa och blått med Wee Stamps!

Nu är det min, Linda/Pysselbus, vecka att blogga här på Copic bloggen. 

Jag har gjort ett kort i rosa och blått som jag tänkte visa er - det går lite i linje med vår sommarutmaning; att skapa på temat sommar och med blommor på ditt alster. Du är väl med? Länk till tävlingsinlägget hittar du till höger i sidebaren. 


Här är en närbild på motivet från Wee Stamps. Du hittar listan med färger under motivet - jag har i skrivande stund inte med mig listan på vilka färger jag använt så det kan diffa något men jag tror det ska stämma. :-D



Färger: 
Blått: B 95, 93, 91
Rosa: R 89, 85, 85, 83, 81
Skor: W 9, 8, 5
Hår: E 29, 35, 51, 53




Hoppas ni får en skön sommardag! Det är riktigt pysselväder här - hoppas ni har det också... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar