lördag 9 februari 2019

Mera födelsedagar

Igår var jag på middag hos en kompis som fyllde år, såklart gjorde jag ett kort åt henne. Den här gången blev det ett chokladkort med en interaktiv stämpel från Art Impression

Jag älskar de här stämplarna och barnslig som jag är så gillar jag när vingarna flaxar.

Hud E000, 00, 11, 21, 04, 20
Hår  W00, 1, 3, 5
vingarW00,  RV00
Blus RV04, 06, 09
Kjol G21, 24, 28




Tror inte att det spelar någon roll hur mycket färgade cardstock jag har, saknar alltid rätt nyans. Allt som oftast slutar det med att jag bara använder vita papper och målar kanterna i samma nyanser som jag färglagt med. Brukar måla två lager, ett med den mörka nyansen och ett med en lite ljusare.


1 kommentar:

  1. Kul stämpel! �� Vad använder du för papper när du färglägger?

    SvaraRadera