måndag 11 juni 2018

Maria 50 år

Hej!

Då är jag tillbaka igen, Christina "vikarierade" för mig för två veckor sedan för då var jag på härliga Kreta på träningsresa, underbart! 

Jag har gjort ett kort till en 50-åring som älskar dansband och i synnerhet Larz Kristerz. Dessutom är leopardmönstrade kläder något hon använder ofta så jag har utgått från dessa detaljer när jag gjorde kortet. 


Rött och vitt är LarzKristerz färger. 
Jag har hämtat loggan från deras pressbilder. 

Mönsterpappret jag använt med leopardmönster är digitalt från Whimsystamps och designat av Tracy Wray. Jag har skrivit ut det på mitt vanliga färgläggningspapper.


Den här digistämpeln kommer från the Paper shelter och heter "glamorous girls". Det är två "tjejer" med på den egentligen men jag klippte ut den här när jag färglagt. 

Hon är färglagd med följande copics:
Hud: E04-11-21-00-000
Hår: E49-29-59-55
Ögon: B99-93
Guld: E99-YR23-Y15+vit gelpenna
Klänningen: E71-70-51 och fläckarna: E29-55
Glaset: B000-RV63
Skor och skärp samma som håret.


Eftersom både pappret och loggan var digitala kunde jag redigera det i word och sen skriva ut. Jag har lagt på ett lager med Wink of stella på loggan, men det syns ju inte som vanligt.


Insidan körde jag på med ett till ark av mönsterpappret och så stämplade jag med en gummistämpel från Vilda Stamps "hjärtliga gratulationer"


Baksidan fick också mönster :D

Det var allt för mig idag. Missa inte "min" månadsutmaning som pågår just nu också. Jag har valt temat "anything goes" vilket gör det mycket lätt att vara med. Det ända kravet är att något färglagt med copics ska vara med. 

Ha en bra dag!
KRAM Rosa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar