söndag 27 augusti 2017

Nya DT medlemmar! - Del 2

Då var det dags att presentera nästa nya DT medlem!

Denna gång önskar vi Moa Granström hjärtligt välkommen till Copic gänget!

Här kommer en presentation:

Innan jag presenterar mig vill jag bara tillägga hur otroligt glad och tacksam jag är över att få vara med och bidra i denna underbara copic blogg med alla inspirerande DT medlemmar. 😍

Moa heter jag och är en pysslig 26 åring som bor i Norrköping och jobbar för tillfället inom Hemtjänst. Jag bor tillsammans med Daniél & vår älskade 4 åring Alicia som håller på att utredas för bland annat Autism.

Förutom fokuset på vår lilla dotter så brinner jag nästan för allt som har med skapande att göra. Det kan vara från att göra en sminkning eller att inreda ett hem till att sitta i mitt pysselrum och bara färglägga.

Förutom att vara jordnära och enkel bjuder jag ofta på mig själv och gillar min egna humor. 😅 Två av mina senaste mål i livet just nu är att bli färdigutbildad homestylist och att gå en Copic kurs.

Jag började pyssla med just Scrapbooking för snart 3-4 år sedan. Det började med att jag skulle göra ett album till min dotter och sedan kan ni nog lista ut resten själva hur det fortsatte hehe.

Jag är självlärd och har färglagt med copic sketch pennor i ungefär 3 år under vissa perioder.

Jag hoppas verkligen att jag inspirerar er att skapa oavsett och man är nybörjare eller inte. ♥️

Jag har många favoriter men dom jag använder mest är:
Hårkombination: ( E50, 52, 53, 55 & 57 ).
Hudkombination: ( E000, 00, 21, 04, 11, R20 )








Visst är dom underbart vackra!?

Vi ser fram emot all härlig inspiration som Moa kommer dela med sig av här i bloggen.

Varmt välkommen till oss Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar