tisdag 2 augusti 2016

Sista sommarveckan fortsätter...

Hej på er! 
Tråkigt nog så har Rozzan fått förhinder men vi andra hjälps åt att hålla bloggen uppdaterad även sista veckan innan vi drar igång vårt vanliga schema igen. Igår tyckte Tussan att vi skulle fira sommaren lite men jag fortsätter på mitt vanliga tema och trummar ut att det är dags att börja med julkorten så du blir klar i tid och kan njuta av en lugn och harmonisk december istället för att stressa med dem. Så idag blir det mer julkortsinspiration från mig... 


Motivet kommer från Lili of the Valley. 


Jag har använt följande färger: 
Rött: R59, 46, 27
Grönt: YG 99, 97, 95, 93
Snö: C5, 3, 1
Fåglar: E18, 34, 30

Tänker alltid på Olof när jag tar fram mina snögubbar... Jag gillar varma kramar... så fantastiskt bra då att den här snögubben har fått en värmande halsduk och mössa! 

Ha det gott i sommarvärmen! 
Kram//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar