lördag 16 juli 2016

Gul som en sol.... LINDAS SOMMARVECKA

Ja... nu börjar min vecka dra sig mot sitt slut... Det här är det sista inlägget som ni kan gissa på... imorgon bitti kommer det sista inlägget för veckan och där kommer jag att redovisa vinnaren av mitt lilla överraskningspris... 

Dagens kort är nog det mest udda av färgkombinationer som jag gjort ett julkort i men jag har tänkt att ge det till min mamma... hon är galen i den här färgkombon... Min pappa däremot vill ha traditionella kort med tomtar på... jag får väl göra ett eget åt honom då... 


Motivet är från Elisabeth Bells digitala stämplar. 


Färger: 
Hud E04, 11, 21, 00, 000, R21
Hår: E07, 18, YR24, 21
Byxor: G29, 28, 24, 21
Tröja: mmm, minns inte... kan vara Y38, Y15, 13, 11

Ha en toppendag och kika förbi imorgon och kolla om just du har vunnit! 
KRAM//Linda

2 kommentarer: