söndag 31 januari 2016

Följd dina Drömmar!

Det är nog en mening man aldrig kan säga nog mycket.
Trivs man med det man gör i livet så mår man nog mycket bättre.

Något jag verkligen trivs med är att sitta och färglägga.
Det ger avkoppling för mig och jag kan stänga ute andra saker. Som ni ser på trenden så är det inte längre bara barn som sitter och målar i målarböcker, nu har vi vuxna fått alldeles egna med ett virrvarr av motiv att färglägga efter tycke och smak. Härligt!
Själv håller jag mig till mina motiv, böckerna är för röriga för min smak.


Motivet är en digi från ArtBy Miran som jag dragit upp lite i storlek.

Hud: E000-00-21-11-04-93
Hår: E39-33-30
Röd: R17-05-02-01


1 kommentar:

  1. Superfintkort! Gillar att hon är placerad i ett hörn och att det är skuret snett.

    SvaraRadera