måndag 31 augusti 2015

Lite nytt

Äntligen är jag tillbaka här. Jag har äntligen kunnat komma in och damma av mitt scraprum. Solen lyser inte lika varmt längre och semestern är slut sedan några veckor tillbaka. Det innebär att jag kryper in igen i min skaparverkstad.

Jag har en arbetskamrat som fyller år imorgon och jag tänkte jag skulle pigga upp henne med ett grattis-kort.

Inspirationen har jag hittat hos Åsa - eller rättare sagt färgerna som jag använt, såg jag hos Åsa på ett kort. Himla snygga och jag behövde bekanta mig mer med lila. Sen hittade jag en ny hudfärg som jag ville testa hos vår Copickompis Faye.

Och här är resultatet


Om jag får säga det själv så blev jag väldigt nöjd. Snygg färg! Tack för det Åsa! Tjejen är från hÄnglar & stÄnglar och alla papper från Gummiapan.



Jaha ni kanske ville veta vilka färger jag använt? Here goes

Hud E04-13-02-YR00-000
Hår E51-53-55-57
Lila V28-25-23-20
Skor BV29-V25-23

Det var allt från mig! Ha en skön vecka!

Christina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar