torsdag 12 februari 2015

Grattiskort till en kille.... det svåraste som finns?

Hej på er alla Copic-vänner! 

Idag är det Linda som är tillbaka och idag står det killkort på pysselmenyn. Är inte killkort många gånger det svåraste som finns? Själv vill jag ogärna lägga till alltför mycket blommor och krusiduller på dessa kort och eftersom jag ofta har blommor och många krusiduller på mina kort så blir de svåra att göra.... Men det här kortet som jag visar idag var till min äldsta son som fyllde 8 för ett par veckor sedan... Han älskar att vara ute i skogen och idén till detta kort fick jag från ett julkort jag såg på Pinterest för ett tag sedan. 


Här är en närbild på motivet.... en digi från Mo Manning.... 


Jag har använt följande färger: 
Grönt: YG99, 97, 95, 93, 91
Blått: B24, 22, 21
Div attiraljer: E74, 71, 70 samt W3, 1

Tack för att ni kikade förbi idag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar