fredag 20 februari 2015

Färglagt i gult

Äntligen fredag igen och min tur att blogga.
Jag är inne i en period där kreativiteten flödar och jag vill bara färglägga och scrappa,
All min lediga tid går åt till det just nu, häääärligt :) Nog om det....

Idag inspirerar jag er med ett kort som går i gult,
 inte vanligt för att vara färglagt av mig.
Stämpeln är en Gorjuss, och det är första gången jag färglägger en sådan.
Ganska kul stämpel att färglägga, så det får nog bli ett inköp på fler.


Hud: E000,11,30
Hår: C7,5,1 och BV25
Gult: Y28,26,21,00
Brunt: E44,43,41,40
Mark: BG99,93,90
Runt motivet: B91 och C2,1,0

Ha en fin helg




3 kommentarer:

  1. Amazing coloring! This is so beautiful!!!!

    SvaraRadera
  2. Så fint kort!det blev fint med gult o brunt ihop!söt stämpel.härligt att kreativiteten flödar:)kraaam

    SvaraRadera