onsdag 21 januari 2015

En liten hälsning...

Hejsan,
Idag är det min tur för en liten påhälsning här i bloggen. Nu har jag äntligen fått mig en dator, så att jag återigen kan redigera foton, blogga och länka som vanligt. Tänk så beroende man blir av en dator...


Jag har använt papper från Maja Design och dekorerat med lite blommor och bling.

Denna färglade jag härom kvällen, tillsammans med ett gäng härliga copic tjejer inne på vår Facebook grupp. Ni har väl inte missat våra spontana färgläggningskvällar!?
Verkligen jättemysigt. Så hoppa in på Facebook och leta rätt på oss där.


Motivet är ifrån Make it Crafty.
Jag har använts följande färger:
Hud: E13-11-00-000-R11
Hår: E57-55-53-51
Lila: V28-25-22-20
Vitt: N4-2-1-0-Blender

Jag vill också passa på att tacka för det fina intresset för nästa omgång ECCP kurser i Sala.
Kursen är nu full. Det går givetvis bra att sätta upp sig på reservlista om man vill.

Ha en skön vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar