söndag 8 september 2013

På dopdagen!

Som Åsa nämnde häromdagen så har hon och jag bytt bloggdag så därför är det jag som kommer att dyka upp här om söndagarna i fortsättningen!

Hur har ni det i höstvärmen? Visst har vi underbara dagar, ljuset och värmen - det är så man inte vill gå in om kvällarna! Men det ger energi och glädje såna här dagar!
Jag fick hastigt o lustigt i fredags, eller rättare sagt - jag erbjöd mig, en beställning på ett dopkort! Och istället för att leta fram en sovande bebis så blev det den här lilla godingen - Magnolias lejon!



Hur söt är inte denna på en skala? 

Det var ett tag sedan jag färglade den och nu blev det en utmaning att hitta rätt nyanser bland mina Copics. Efter att ha filat en god stund på skuggor och nyanser så blev jag väldigt nöjd! Även om det är roligt att färglägga med många olika färger så är det minst sagt lika kul att jobba med en och samma nyansskala.

Då till pennorna jag använt:

Brun YR27-24-20-14-12 E23
Grå/svart W8-7-6-4-3
Skuggor W2-1, E000-0000

Det var allt från mig idag! Ha en fortsatt skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar