onsdag 21 augusti 2013

Annorlunda bröllopskort

Då är även jag tillbaka efter sommaruppehållet! Det har ju varit en fantastisk sommar eller hur! 

Idag inspirerar jag med ett härligt grönt päron! Det är tänkt som ett bröllopskort märkligt nog. Det står en lustig text på själva päronet som jag tänkte kunde funka till just att ge bort vid ett bröllop.

Jag har varit helt ur fas och haft svårt att komma igång efter semestern. En lite scrap-depression :-(. Men tack vara Åsa så hittade jag lite inspiration och kunde sätta mig häromdagen och få färdigt bland annat detta kortet. 


Stämpeln är från Magnolia och jag gillar verkligen de här fruktstämplarna. Jag har även ett äpple. Enkla men användbara och så kan man ju verkligen testa sig fram vilka färger som fungerar. Stort område att färglägga liksom. Min tanke var just ett ljusgrönt päron.

Färgerna som jag använt:

Päronet G21-12-40-20
Bladet/trästump YG99-97-95/E25-23

Ha en fortsatt skön vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar