torsdag 20 juni 2013

Glad Midsommar!

Tänk att det redan är midsommar.... Vart tar tiden väg?!? Snart är det sommar här i bloggen på allvar - vi kommer att ha något inlägg per vecka men också försöka vara lediga och ladda våra Copics-pennor inför hösten.

Idag tänkte jag bjuda er på ett kort jag gjort - jag vet, jag är lite sen idag igen men min pyssellust har inte återvänt än så jag kämpar på och ligger efter med det mest i pysselväg.... Hoppas ni har överseende med det :-D



Motivet är från Magnolia och det var läääääänge sedan jag målade Tilda... :-D Men detta motiv kunde jag inte motstå - tyckte hon var så söt!


Färger: 
Hud: E 13, 11, 00, R32
Hår: E 29, 18, 37, 51
Klänning: R 85, 83, 81
Ros och rosett: R 89, 85, 83, 81
Grönt: YG 99, 97, 63
Kors: Y15

Hoppas ni får en underbar midsommar imorgon önskar alla vi i designteamet!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar