onsdag 17 april 2013

BFF!!

Onsdag  och det innebär att det är min tur att inspirera er! Och visst blir man inspirerad nu när våren äntligen är här. Ljuset, solen och lite värme, alla spirande blommor o grönska! Sen att det är ljust lite längre om kvällarna är ju inte helt fel. Mer tid för färgläggning!

Jag har gjort ett kort som jag ska skicka till en av mina äldsta vänner nästa vecka när hon fyller år. Den här ljuvliga stämpeln från Tiddly Inks passar bra - BFF - Best Friends Forever!


Jag har färglagt på Perfect Coloring Paper och jag har använt mig av följande färger:

Blont hår E53-51-50-23
Brunt hår E29-08-11
Hud E11-21-00-000-R20
Rosa/röd klänning/skor R22-21-20
Gul klänning/skor Y28-26-32-23-21
Bakgrund BG000-0000

Ha en fortsatt skön vecka! Glöm nu inte vår utmaning. Ni hittar en enkel väg dit genom fliken uppe vid headern. Ni har fortfarande några dagar på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar