lördag 23 mars 2013

DT-Helena

Ok - då kikar vi äntligen igång den här bloggen! Den här första veckan kommer vi, som ska inspirera er, att presentera oss och först ut är jag:


Jag heter Helena Ottman och har den stora äran att vara svensk certifierad copic instruktör. 
Det är jag som håller de svenska ECCP utbildningarna i Sverige för tillfället. 

Passionen för att skapa har jag haft med mig hela mitt liv och jag skapar både i mitt privata liv samt som designer för mitt företag Landstoken som har egna pappers kollektioner bla.
 Jag har målat i ca 10 år ,men det är bara sedan ett drygt år tillbaka som jag verkligen fick upp ögonen för Copic markers.
Jag helt enkelt älskar denna marker och allt man kan göra med den. Jag tycker att skapa är som balsam för själen. Det är så jag varvar ner en stressig dag efter jobbet. Tar fram mina markers och målar lite.

Det var några rader om mig. Glöm inte att kika in här igen imorgon när nästa tjej presenterar sig!

En liten ledtråd - häst!

1 kommentar:

  1. Grattis till din certifiering
    Vad duktig du är :-)
    Jag kommer att hänga som ett plåster här inne :-)
    Kram
    Vildas Puck

    SvaraRadera