onsdag 27 januari 2016

Videosnutt i repris

Hej på Er,

Idag blir det faktiskt inget nytt kort från mig. Vi har total sjukstuga härhemma. Och har så varit i över en vecka. Alla går om varandra med feber, hosta och bihålorna i en salig röra. Det verkar liksom inte vilja ge sig riktigt. Så det blir liksom inte så mycket pyssel just nu.

Så jag tänkte passa på att lyfta fram en av mina lite äldre tutornas. En liten videosnutt när jag färglägger krulligt hår på ett väldigt enkelt och lekfullt sätt.

Här kommer en bild på det färdiga kortet:


Jag har,trots de starka färger, hållit kortet ganska dovt och avskalat.
Och här kommer video snutten:



Och här kommer en närbild på motivet:

Jag har använt följande Copics:
Hud: E11-21-00-000-R21-11
Hår: E09-08-97
Ögon: BG99-96-G21
Tröja: V95-93-91 / BG99-96.G21
Skugga: W5-3-1-0


Hoppas Ni fått lite inspiration.
Och kom i håg - öva, öva, öva!
Och ha roligt på vägen!


Ha det så gott och hoppas Ni håller Er friska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar