fredag 29 januari 2016

Mimmi Pigg säger grattis!

Grattis-kort till en liten tjeja, Mimmi Pigg är väl gulligt till det...


Ett väldigt färgstarkt kort och det brukar ju barn tycka om.
Dessvärre får ni se detta som ett rent inspirationskort, jag har nämligen tappat bort notislappen med vilka färger jag har använt på motivet!! Slarvigt, jaaa det kan jag bara hålla med om! 


Som plåster på såren ger jag er ett tips på hur jag har delat av min copic-väska i olika fack. 


Jag råkade "springa på" garderobs-inredningen Höfta på Ikea och såg direkt att det skulle passa min copic-väska.Jag köpte två förpackningar och det kostade under 100 lappen för båda! De är mjuka och i plast så det är enkelt att klippa till den storleken du vill ha!


Ha en underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar