tisdag 24 juni 2014

Önskekort 2

Hej på er.
Idag är det dax för önskekort nummer 2. Det är ett födelsedagskort i förgerna turkos och rosa till Ciza, gjort efter denna önskan.

Om jag blev utvald skulle jag välja att du gjorde ett födelsedagskort till mig eftersom jag fyller år den 30:e juni.
Jag älskar turkost och rosa.
Motiv - en kreativ tjej, kanske någon av tjejerna från Saturated Canary med pennor, eller liknande.
Form skulle inte spela någon roll för jag skulle bli så otroligt glad över att få ett handgjort kort eftersom jag i stort sett aldrig får det. Och jag har beundrat din färgläggning länge. :)

Hud: E11-21-00 R20-11
Hår: E57-55-53-51
Ficka: E43-42-41
Turkos: BG000-53-57
Klänning: R89-85-83-81
Röd: R89-27-22

Maila din adress till tussan@one.se inom 2 veckor så kommer det på posten.

Det finns fortfarande chansen att få ett önskekort, gå in och önska med en kommentar på detta inlägg.

Imorgon blir det ett nytt önskekort, kanske är det ditt

Kramis
Jessica / tussan


1 kommentar:

  1. Wow Tussan så snyggt!
    Om du visste hur glad jag blir!!! :D
    Tusen tack!
    Kram

    SvaraRadera