måndag 23 juni 2014

Idag börjar min sommarveckan

Hej
På er idag börjar min sommarvecka, nu under sommaren har vi DT-gänget fått en varsin sommarvecka att ansvara för. Jag Jessica är först ut. Jag har ju som ni kanske sett låtit er läsare önska er ett handgjort kort som jag sen skulle tillverka efter era önskemål till denna vecka.

Första önskekortet har jag gjort till Rosa Tyvärr klantade jag till mig och blandade ihop 2 önskningar, så det blev inte runt som hon önskade sig men lila med en stämpel från Make It Crafty.

Jag tar gärna en chans att få ett kort gjort av dig! Gör ett runt kort i lila toner. Motiv från Ma....ake it crafty! 
Kram Rosa

Hud: E11-21-00 R20-11
Hår: E57-55-53-51
Byxa: V17-15-12-01
Tröja: BV 04-02-01-00
Skor: C6-4-2

Maila din adress till tussan@one.se inom 2 veckor så kommer det på posten.

Det finns fortfarande chansen att få ett önskekort, gå in och önska med en kommentar på detta inlägg.

Imorgon blir det ett nytt önskekort, kanske är det ditt

Kramis
Jessica / tussan



2 kommentarer:

  1. Jippi! Det gör inget att det inte är runt :D Suuuuuperfint!
    KRAM Rosa

    SvaraRadera
  2. Underbart fint kort till en fin person ROSA!!!!

    Har också önskat mig ett kort nu!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera