onsdag 12 december 2018

Julkramar

Hej hopp!

Här kommer ännu ett härligt julkort som inspiration. Börjar ni bli klara? Jag har några kvar som jag ska göra innan jag kan skicka dem. 


Jag fyndade i mina egna gömmor och hittade den här godingen - en av mina favoritsnögubbar från Magnolia. Den är så söt med sina spretiga armar.
Vi hade pysselkväll på mitt jobb häromkvällen och jag hade med mig ganska många färglagda motiv. Jag tänkte jag skulle montera julkorten. Men hur bra gick det när klistret var där hemma och distanstejpen på samma ställe? Blev inte mycket monterat förrän jag kom hem. Snopet :-)

Jag har använt mig av följande färger:

Rött T5-E19-08-R27
Skuggor W4-2-1-0-blender
Kinder R20-blender
Muffar BG72
Armar E23
Stjärna YG23

Tack för mig!

/Christina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar