lördag 16 juni 2018

The Greeting Farm

Halloj!
Då var det dags för mig att hoppa in här igen :-). 

Jag har gjort några kort med ett par stämplar från The Greeting Farm. Jag gjorde fyra olika kort men visar två av dem här. Jag har klippt ut motivet denna gången. Rätt ovanligt för att vara mig och det tog emot lite att sätta saxen i motiven, men det fick bära eller brista. 



Ett namnsdagskort till lille Diego....



...och ett namnsdagskort till lilla Lou!

De här stämplarna är rätt trevliga att arbeta med. Dels att färglägga då det är hyfsat stor yta och dels till att klippa ut. Jag har använt samma färger till båda stämplarna.

Hår E49-47-44-39
Hud E13-11-21-00-000-R20
Beige E42-41-40
Blått B95-93-91
Gult Y23

Jamen det var väl allt för mig denna gången :-)
Ha en fortsatt fin lördag!

/Christina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar