onsdag 10 januari 2018

Skandinavisk färgläggning

Hej!
Det roligaste med copics är att man kan färglägga så många olika stilar. Detta kortet är ett exempel på skandinavisk färgläggning, väldigt ljusa färger och stora vita partier.


Stämpeln kommer från Magnolia och papper från Maja Design
Hud: E00-000-0000 Blender R10
Hår: E43-42-40 Blender
Tröja: B93-91-00 Blender
Boll: C3-1-00 Blender
Shorts: W3-1-0 Blender

Jag är galet stolt att få säga att jag fortsätter mitt gästande här i Copic-bloggen den närmsta framtiden. Jag hoppas att jag inspirerat er och att ni fortsätter att kika in. Om ni vill se något specifikt från mig så får ni gärna kommentera.
Jag håller på att fundera ut en till live färgläggning och möjligen en color-along i vår så håll ögonen öppna. :D

Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar