måndag 22 januari 2018

En liten ballerina

Hej!

Idag är det min (Rosa A) tur att blogga igen och jag har gjort ett kort med inte så mycket krusiduller på. Jag har hållit mig till två basfärger, turkost och rött och så vitt förstås.

Stämpeln är digital och är ritat av Conie Fong.


Jag har färglagt stämpeln med följande pennor:

Hud: E04-11-21-00-000
Mun: E04-RV21
Hår: E49-79-77-74-71-YR21
Klänning och ballong: BG49-57-45-53-01-10
Ballong och annat i rött: R59-46-27-14-05-00
Mark och skugga: W3-1
Vit gelpenna för highlights på ballongerna

Jag har ritat runt ytterdelen av min die från Nellie Snellen för att göra en större fotomatta till bilden. Det är vanligt färgläggningspapper och så har jag färglagt med BG53 på kanten för att få matchande färg till mitt motiv. 


Jag har använt en embossingfolder med små hjärtan på (märke okänt) och en textdie från Gummiapan.

Ha en fin dag!
PS! Kom ihåg att vi har en månadsutmaning som pågår, du har till den 28 januari på dig att vara med! Du hittar utmaningen HÄR!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar