söndag 18 juni 2017

Njut av dagen!


Efter en sjukt stressig vecka med precis allt intryckt så är det väl inte för mycket begärt att sommaren ska börja titta fram så man kan njuuuuta lite utomhus istället för att pälsa på sig kofta och raggsockor och kura inomhus?  Svensk sommar i ett nötskal...

Nä, nu siktar vi på SOL och bad och en riktigt skön härlig sommar!



Färger:
Hud: E00-01-21-11-04-R20
Hår: E57-55-53-51
Turkos: BG09-07-05-02
Grön: YG67-17-13

Det här inlägget är mitt sista ordinarie inlägg här i bloggen.
Det kan hända att jag dyker upp på en av sommarveckorna förstås, och ev gör nått inhopp om det krisar, men nu kliver jag åt sidan och tackar för 4 underbara år här i bloggen!

TACK till alla underbara kollegor här inne!

Vill du fortsätta se mina alster så hittar du mig på min egen blogg och facebooksida!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar