onsdag 13 juli 2016

Får man verkligen göra som man vill? LINDAS SOMMARVECKA

Ja, det kan man fråga sig... Får man tex göra julkort i vilken färg man vill eller måste man göra dem traditionella? Vad tycker du?

Jag tycker att man ska göra det som man själv trivs med... det är därför jag är så knäpp så jag skapar julkort mitt i sommar i regnbågens  alla färger...

Först ut är mitt lila julkort...


Här är närbild på motivet från Bildmålarna.


Jag har använt följande färger;
Hud: E04, 11, 21, 00, 000 R21
Kappa: E44, 43, 42, 41, 40
Lila: V95, 93, 91
Nallen: E37, 35, 33, 31

Kan du gissa vad det blir för färg imorgon? En lycklig vinnare som gissar under veckan vinner ett litet pris...

Kram//Linda

1 kommentar:

  1. Jättefint kort! Varför måste man hålla sig till de traditionella färgerna, det är ju kul och utmanande att bryta mot det. Jag tror det blir rosa :-)

    SvaraRadera