fredag 11 december 2015

Jul jul

Denna veckan blir det mycket jul hos oss här i Copic Marker Sverige bloggen!
Jag har färglagt ett motiv från Nellie Snellen. 
Vanligtvis brukar jag göra en tunn skugga runt motivet, men idag har jag valt att färglägga himmel runt motivet.  Jag har dessutom lagt lite glitter och snö över den blåa mörka himmeln för att det ska kännas riktigr vintrigt. Dessvärre kan jag inte säga vilka färger jag har använt till himmeln, jag satt nämligen och målade sen stoppade jag tillbaka dem direkt  i min copic-väska!! Jag är ledsen för det, men hoppas ni iaf inspireras till att kanske prova på att göra er egen himmel. 


Det är papper från Maja Designs julkollektion.
Färgerna jag har använt på pennorna:

Hud:E000,00,11,R20
Hår: E53,37
Rött: R35,37,59
Stövlar och rock: E70,71,74,77
Ekorre: E53,55,57,59
Paket: G82,85,99 och R35,37
Snö: W3,00


Detta inlägg är sponsrat av Engströms Artstudio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar