måndag 12 oktober 2015

Det är i motvind....

..och inte medvind som en drake stiger. Fin text som säger en del! Parade ihop den med en stämpel från Magnolia denna gången. Det var ett tag sedan jag färglade en Magnolia och det var kul! Jag gillar ju den här modellen som är lite större. 


Byxorna var en utmaning och en ganska kul utmaning faktiskt. Jag har svårt för att markera de där vecken så där skarpt men jag övar på det. Det blir ju rätt snyggt när man ser det sen på avstånd.



Den uppmärksamme ser att jag än en gång använt lila. Vet inte vad som hänt. Jag har gått från våga vägra lila till att tokgilla färgen =)

Hud E04-11-02-YR00-000
Hår E57-55-53-51
Blus V28-25-22-20
Byxor BG75-72-(71)-70
Skor BV29-V28-BV23

För den som undrar vad numret inom parentes betyder så är det en penna som jag blandat själv. Det går ju att göra om man saknar en penna men då gäller det att veta vilka färger man ska blanda. Mer om det en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar