fredag 20 mars 2015

Färgstarkt pojk-kort

Hej på er alla copic-fantaster.
Idag är det jag,Rozzan som ska inspirera er.
Jag vill gärrna göra tjejkort i lite dova färger
Meeen, idag så....
Pojk-kort och knalliga färger, kan det vara våren som ger mig ett spratt;)
Draken är en bild från en målar bok och
papperna är egentligen hallowen-papper som jag passat på att använda. 
Vilka färger på copic-pennorna jag har använt hittar i under kortet.


Gönt: Y00, YG01, YG06, YG23, YG25
Svart: C0, C2, C7
Marken: E70, E71, E74,  E77
Runt motiet: BG000, BG00, BG01

Glöm inte att vi har våran blogghopp här med start på måndag den 22 mars!
Hoppas du vill vara med :)

Ha en härlig helg och njut av fint väder och scrapp, det är ni värda <3







1 kommentar:

  1. Åh!de färgerna gillar jag:) härlig grön! Jättesnyggt kort o fina papper. En cool stämpel o fin färgläggning.
    Kram Angelica

    SvaraRadera