lördag 28 februari 2015

Lite vårkänslor?

Hej på er! 

Är det inte dags för lite vårkänslor nu? Jag börjar tröttna på den här "fram-och-tillbaka"-vintern även om jag brukar gilla vintern i sig så gillar jag inte när det slaskar och blir en massa isgator. Nu har det ju töat massor här i Gävle så jag hoppas snön håller sig borta... 

Tills våren är här på allvar får vi gotta oss lite i våriga alster och ibland känner jag mig mer som en florist än en kortmakare... :-) 

Det här är dagens kort. 


Jag har gjort ett stafflikort. Har snöat in lite på dem och gör dem mer än gärna. 


Här är en närbild på motivet som är en digi från Ching Chou Kuik. Ser liiite läskigt ut och jag har länge dragit mig för att färglägga hennes digisar men de är såååå lätt att följa det tänka ljuset i hennes motiv så de nästa färglägger sig själva. 


Jag har använt följande färger: 
Hår: E57, 55, 53, 51, 50
Hud: E11, 21, 00, 000, R20
Klänning: RV34, 32, 10

Tack för att ni kikade förbi idag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar