fredag 22 augusti 2014

Man får va som man är...

Hår är fantastiskt roligt att färglägga med copics
om man hittar en stämpel med lämpligt hår...
Vad är lämpligt då?...
Jooo, ett motiv och hår som just du gillar!

 Jag försöker alltid hitta min egna stil i en stämpeln, 
dessutom är det alltid lättare att färglägga med sina favoritfärger.
Jag är ganska färglös, 
men färglägger gärna med markerade mörka skuggor och kontraster i färgläggningen...
Jag har dessutom skrivit ut Moxie Girl-stämpeln i lite större format
för att få lite mer yta att "leka" på. 


Hud: E000,00,11,13
Hår: E40,W3,5,7
Blått: B93,95,97,99
Grönt: E81,84,87
Prickar: RV93
Skuggor under och runt motivet: W0,3,5


Detta är inte på något sätt ett perfekt hår,
 det ser ni om ni synar sömmarna. 
Men jag gillar slutresultatet och ibland måste man vara nöjd för att komma vidare!

https://www.facebook.com/rozzanscrap




3 kommentarer:

  1. Jättefint Rozzan. Moxie har härligt hår att färglägga :)

    SvaraRadera
  2. Du har all grunn til å være fornøyd med sluttresultatet. Et nydelig motiv.

    SvaraRadera
  3. Tack snälla tjejer! Det är så kul att ni lämnar så fina kommentarer, blir så glad och tacksam för det! Kram på er

    SvaraRadera