tisdag 1 juli 2014

Jumbo Tag

Idag blir det lite ny inspiration från mig här i bloggen.
Som jag skrev igår så är det min sommarvecka denna vecka, och jag har tänkt blanda lite olika nya och gamla steg-för-steg-beskrivningar tillsammans med lite ny inspiration.
v27a
Så idag blir det en sk. Jumbo tag, utstansad i wellpapp med hjälp av en Tim Holtz die.
Jag har färgatin alla kanter med distress, Frayed Burlap - en favorit!
Fjärilsdiesen är från Noor Design. Älskar dom!!
v27c
Blommorna är ifrån Wild Orchid crafts i England.
Papper från Melissa Frances.
v27b
Motivet är ifrån The East Wind.
Jag har använt följande färger:
Hud: E11-21-00-000-R20-11
Ögon: B97-93-91
Hår: E49-47-44-43-42
Tröja: B97-95-93-91
Hjärta: BG10-Blender
Glöm inte kika in imorgon igen - då är det dags för en ny steg-för-steg-beskrivning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar