onsdag 14 maj 2014

Ville bara säga

Hej allihopa!
Idag visar jag ett Magnolia kort här i bloggen.
Det är inte ofta det händer, men den här var så söt, så den fick lov att flytta hem till mig. :)


Jag har använt papper från Maja Design och Pion Design.
Texten är från Gummiapan.


Jag har använt följande färger

Jag vill även passa på att göra lite reklam för de nya 12 packen med Sketch som vi (jag, Rositha och Christina) tagit fram tillsammans med den svenska återförsäljaren av Copic.


Dessa fyra 12 pack har vi i första hand tagit fram för att passa ECCP kurserna.
Men det är även väldigt bra start-set att köpa, när man vill börja med Copic och inte vet vilka färger man ska börja med.

Av dessa fyra olika set är det endast tre man behöver för själva kurserna.
Vi kommer att komma ut med mer utförlig information  inom kort, men alla dessa 12 pack finns redan nu att beställa via de butiker/webshoppar som säljer Copic.
Ha en skön Onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar