måndag 3 februari 2014

Du värmer mitt hjärta

Godmorgon i stugorna! 

Kikade du inte in här i helgen så får du rulla ner lite och se vår nya utmaning!

Jag har spunnit på temat is och kyla idag och nu verkar det nästan som hela Sverige har fått sin beskärda del av vintern. Den här tjejen från Bildmålarna må vara frostig, men jag tror hon smälter rätt snabbt...




Det var faktiskt en utmaning att måla håret i en lite "udda" färg, men jag såg direkt framför mig att hon behövde ett lite "kyligare" hår än normalt, så blått blev perfekt! 

Färger: 
Hud: E21-51-50-93-R20
Hår: B91-93-95
Is: B000,00 (med glitter över) 
Ögon: B99-97-95
Läppar: B91-E93
Vinge: B0000-000-00-R0000
(svårt att få fram dom allra ljusaste tonerna på ett foto - tyvärr!) 

Hoppas nu ni inte är lika frusna som Alva. :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar