söndag 29 december 2013

Lata dagar

God fortsättning på er alla!

Jag har varit julledig nu i en hel vecka och det är så skönt! Dagarna flyter ihop, frukost blir lunch istället och vi tar det bara lugnt. Riktigt lata dagar! Gör sånt som vi inte brukar göra och det är underbart. Ibland frågar vi varandra "Vilken dag är det idag?" och idag blev svaret söndag! Ja just det - bloggdag för min del :-). Kortet var klart, inväntade bara rätt fotoljus innan jag kunde blogga det.

Jag har valt ett helt annat motiv mot vad jag brukar jobba med och det är ju kul ibland att krypa utanför sin trygghetszon. Jag fick några timmar i lugn o ro igår, lyssnade på en talbok och bara satt och färglade, bland annat denna coola tjejen.


Rött har verkligen fastnat hos mig! Det är ju en sån läcker färg! Motivet har jag hittat på Deviant Art på nätet.

Färgerna jag använt

Hud E11-21-00-000-R20
Hår E50-51-53-23
Rött T5-E18-09-R24
Blått B26-24-23-21
Skor N3-2-1
Skuggor W3-2-1 / E000-0000

Det var allt från mig! Ha en fortsatt skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar