söndag 3 november 2013

Spööökiga hälsningar!

Dags för mig att inspirerar och vad passar bättre i dessa tider än med ett Halloween kort? Speciellt den här helgen! Halloween är ju inget som vi firar direkt här i Sverige, men jag tycker det är så läckert med alla färger i samband med den helgen. Allt det oranga o svarta! Och allt tända ljus och pumpor! Mysigt!




Jag har gjort ett CAS-kort, Clean and simple! Väldigt lite dekorationer och mönstrade papper. Mest fokus på motivet - Tilda with spider! Tyvärr passar kanske inte textstämpeln in perfekt, men det var den enda jag hade bland mina texter. Den udda spindeln fick täcka en orange prick som stänkt när jag färglade Tilda :-). Alla sätt är bra utom dom dåliga!

Färgerna jag använt:
Hud E11-21-00-000-R20
Hår E50-51-53-23
Orange YR09-07-04
Grått W5-3-2-1

Spööökiga hälsningar
Christina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar