söndag 17 november 2013

Ellie 15 år!

Idag fyller min flicka 15 år och så klart firar vi henne med paket, skönsång och givetvis ett kort!

Det blev ett kort i brunt och gult denna gången. Inte första gången jag gör ett kort till henne i de färgerna. Men visst är de fina ihop! Det är visserligen lite 70-tal över det, men jag gillar det skarpt!






Inte klokt vad tiden går! 15 år! Kommer ni ihåg vad ni gjorde när ni var 15 år? Jag gör, ganska mycket också. Det var det året som jag konfirmerade mig, hittade på lite bus den sommaren och sen sista året i grundskolan. Och där är vi nu, nian och gymnasieval! Men just nu, idag, blir det kalas och massa presenter! Det räcker fint :-)

Färgerna som jag använt

Hår E29-27-23
Hud E11-21-00-000-R20
Gult YR24-23-21
Brunt E44-43-42-41-40

Ha en fortsatt fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar