söndag 20 oktober 2013

Mer julinspiration!

Det var ett tag sen jag visade ett kort här på Copic Marker Sverige. Julkortsverkstan är i full gång hemma hos mig, eller ja, det har den varit hela året egentligen men nu går den in på sin slutspurt om man säger så.

Inspiration till det här kortet hittade jag faktiskt hos en av våra Copic-grannar. Jag blev superförtjust i hur dessa två stämplar hade maskats ihop så jag var bara tvungen att testa.


 Visst får man den där vintriga och juliga känslan?

Färgerna jag har använt mig av är
Hud E11-21-00-000-R21
Tröja R39-37-35-59
Mössa/byxor/skidor E44-43-42-41-40
Kyrkan E31-000/W3-1-0
Skuggor W1-0

Ni missar väl inte att delta i vår senaste utmaning? Ni hittar den här och har hela dagen idag att knåpa ihop något! Vi vill se flera härliga kort till våra pojkar/killar/män/pappor!

Ha en underbar söndag!

1 kommentar:

  1. Jättesnygg maskning och färgläggning och pappersval är så snyggt komponerat.
    Kram

    SvaraRadera