onsdag 18 september 2013

Stora kontraster...

♥ Hejsan alla Copic vänner ♥

Idag visar jag ett kort där jag jobbat med två väldigt starka färger, och lagt in mycket kontraster för att få lite extra effekt.


Som Ni ser har jag även plockat upp kontrasterna och färgerna i mönsterpappren och dekorationerna. Och sedan förstärkt intrycket med svart cardstock.


Bilden är från Sureya/Deviant Art och jag har använt följande färger:
Hud: E11-21-00-000-R21
Hår: C9-7-BG72-71-BG000
Klänning: E33-31-YR24-23-Y21
Hundar: N6-4-2-1-0

Glöm inte bort att Ni har chansen att gå de olika kurserna i ECCP programmet med mig eller Helena. Kontakta oss gärna för datum och tillfällen.

Pyssla lugnt.

Kram, Åsa

2 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Gillar färgkombon och färgläggningen.
    Trevlig helg
    Eva

    SvaraRadera
  2. Läckert! Håret är ju helt fantastiskt. skulle gärna gå en kurs med dig:-)
    Kram Rosa

    SvaraRadera