torsdag 12 september 2013

Clean and simpe till en 5-åring!

Alltså, jag tycker det är ruskigt svårt att göra killkort... Vad tycker ni? Det känns lite svårt då när jag har två pojkar själv och har ett antal grattiskort till killar att göra varje år... både till mina egna och till deras kompisar...

Idag tänkte jag visa ett kort jag gjorde för ett tag sedan till en av min minstings kompisar som fyllde 5 år.


Det var ett pirat/skylanders-kalas.... Jag körde på pirattemat då det var lite meckigt att hitta ett Skylandersmotiv.... (och ska jag vara ärlig vet jag knappt vad det är... inte mina pojkars intresseområde... inte än i alla fall....)

Här är en närbild på motiven - jag har maskat Piratkaptenen och prylarna bakom (som är en stämpel). Båda motiven kommer från Magnolia och texten från hÄnglar.....


Jag har använt en hel drös med färger och tyvärr minns jag inte alla..... :-(
Svart: C9, 7, 5, 3
Byxor: W9, 8, 5
Tunna: E37, 35, 30
Rött: R59, 46, 29, 27
Hud: E13, 11, 00, R32

Hoppas ni får en fin kväll!! 

1 kommentar: