torsdag 6 juni 2013

Splash!

Idag är det svenska nationaldagen - gratulerar med dagen till er alla!! Egentligen borde jag ju då gjort ett kort i blått och gult, framför allt då vår nationaldag förut kallades för svenska flaggans dag.... Meeen det gjorde jag inte... :-D Jag har haft otroligt svårt att pyssla och hitta inspiration de senaste veckorna vilket resulterat i att jag faktiskt inte har pysslat nästan alls - ovanligt för att vara mig som annars pysslar varenda kväll när barnen gått i säng.

Dagens kort har jag i alla fall gjort med ett motiv av Elisabeth Bells för Sweet Pea Stamps som heter "Starr".


Jag har använt följande färger när jag färglagt: 

Hud: E13, 11, 00 och R32
Hår: E47, 29, 35, 51, YR20
Rosa: R32, 14, 43
Grönt: G28, 17, BG34
Sten: C7, 5, 3, 2, 00
Vatten: BG01, B00


Missa nu inte heller vår utmaning där vi vill se vitt, vitt, vitt utom motivet som ni färgerlägger i vilka färger ni vill bara ni använder Copics....

Kram//Linda


1 kommentar:

  1. Vilket ljuvligt vackert kort och vilken underbart motiv!

    Önskar dig en riktigt bra helg!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera