onsdag 12 juni 2013

Hipp Hipp Hurraaaaa!

Tänk att vi redan har kommit en bit in i juni. Idag slutar mina barn skolan och sommarlovet tar vid. Ikväll ska vi fira!! På tal om fira - den 6 juni så fyllde min kära systerdotter Elin 5 år och så klart firade vi henne! Jag gjorde givetvis ett kort och det fick gå i lila denna gången.


Turkost är en av mina favoritfärger och det gifter sig fint med lila. Stämpeln är som ni ser från Magnolia och alla fina dies är från bland annat La La Land och Mftstamps. Jag har som vanligt färglagt på Perfect Coloring Paper. Åsa sa för ett tag sedan att jag skulle bli helt fast i PCP men jag var bestämd. Icke! Men nu - du hade rätt Åsa!! :-)

Färgerna jag har använt är följande:

Hår E50-51-53-23
Hud E11-21-00-000-R20
Lila V01-000-0000
Gult YG27-24-23-20

1 kommentar: